assalamualaikum

.....assalamualaikum.....

Friday 15 June 2012

TENTANG RASA

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Izinkan aku lepas penatku
'tuk sejenak lelap dibahumu.....


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semuga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya....


Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Kutitipkan cahaya terang
Tak padam didera goda dan masa....


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya....


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya.....


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya...........

No comments:

Post a Comment